Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014
Κριτήρια αξιολόγησης διευθυντών εκπαίδευσης
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε πίνακες αναφορικά με τα κριτήρια αξιολόγησης διευθυντών εκπαίδευσης. Κάθε πίνακας περιλαμβάνει το τίτλο του κριτηρίου, τα υποκριτήριά του, τον αξιολογητή, τον συντελεστή βαρύτητας, την περιγραφή του κριτηρίου και τους δείκτες απόδοσης για καθεμία βαθμίδα κατάταξης.
Κριτήρια αξιολόγησης σχολικών συμβούλων
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε πίνακες των κριτηρίων αξιολόγησης σχολικών συμβούλων που περιλαμβάνουν για καθένα κριτήριο τον τίτλο του, το/τα υποκριτήριο/α, τον αξιολογητή, τον συντελεστή βαρύτητας, τη γενική περιγραφή και τους δείκτες απόδοσης για κάθε βαθμίδα κατάταξης
Επιμορφωτικό υλικό αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών (ΙΕΠ, 2014)
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το επιμορφωτικό υλικό αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών που εκδόθηκε από το ΙΕΠ το 2014 και το οποίο αξιοποιήθηκε στην επιμόρφωση των στελεχών εκπαίδευσης.
Επιμορφωτικό Υλικό
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014
Κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών
Για να διαβάσετε ένα κείμενο αναφορικά με τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και να δείτε πίνακες των κριτηρίων αξιολόγησης που περιλαμβάνουν τον τίτλο του κριτηρίου, τον τίτλο του
υποκριτηρίου, τον αξιολογητή, τον συντελεστή βαρύτητας, τη γενική περιγραφή και
τους δείκτες απόδοσης για κάθε βαθμίδα κατάταξης
Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014
Εισαγωγικά
Τι είναι η αξιολόγηση; Ποιοι ενδιαφέρονται για την υλοποίησή της; Ποιες είναι οι προθέσεις τους; Πώς υλοποιείται; Ποια είναι τα αντικείμενά της; Τι διερευνά; Έχει επιστημονικό υπόβαθρο; Ποιες είναι οι πολιτικές της προεκτάσεις; Ποιες είναι οι συναισθηματικές συνέπειες;
Τα παραπάνω ενδεικτικά ερωτήματα αποτελούν βασικές ορίζουσες της ευρύτερης δημόσιας συζήτησης αναφορικά με την αξιολόγηση, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και διεθνώς. Αν και σε προηγούμενες χρονικές περιόδους ο δημόσιος διάλογος στη χώρα μας εστίαζε στα παραπάνω ζητήματα μάλλον ακροθιγώς, στην τρέχουσα χρονική συγκυρία φαίνεται ότι τίθενται πιο άμεσα, πιο επιτακτικά και πιο επίμονα, καθώς οι θεσμικές διαδικασίες έχουν προχωρήσει σε μεγαλύτερο βαθμό.
Το παρόν ιστολόγιο επιχειρεί να προσφέρει στη σχετική συζήτηση, αναδεικνύοντας το φιλοσοφικό, επιστημολογικό, θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο της αξιολόγησης. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην κριτική που ασκείται. Προσφέροντας βήμα σε κάθε ενδιαφερόμενο να καταθέσει τις πρακτικές, τις αγωνίες, αλλά και τους προβληματισμούς του. Βοηθώντας όσους διερευνούν το σχετικό πεδίο, με πρόσβαση σε μελέτες, βιβλιογραφία κ.ά.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)